اخبار

دومین همایـش سالانه لکوموتیورانان شرکت البرز نیرو بـا محوریت ارتقاء ایمنـی و پیشگیـری از سوانح

دومین همایـش سالانه لکوموتیورانان شرکت البرز نیرو بـا محوریت ارتقاء ایمنـی و پیشگیـری از سوانح
شرکت البرز نیرو به عنوان اولین شرکت خصوصی مالک لکوموتیو بیشترین تعداد لکوموتیوران را در اختیار دارد و با تکیه بر اهمیت ارتقاء سطح دانش و تخصص لکوموتیورانان خود، اقدام به برگزاری دومین همایش سالیانه لکوموتیورانی در تاریخ29 و 30 دی ماه در یزد و اصفهان نموده است.
در این همایش دو روزه از مدیر کل محترم ایمنی و نظارت بر شبکه راه آهن،مدیر کل محترم راه آهن اصفهان،مدیر کل محترم راه آهن یزد و اعضای کمیسیون سوانح ادارات کل مربوطه نیز دعوت بعمل آمد،که در سخنان خود این اقدام شرکت البرز نیرو را مثبت ارزیابی نموده و در خصوص اهمیت ایمنی و نقش نیروی انسانی در سوانح سخنرانی نموده اند.
همچنین با ارائه مقاله موارد ذیل موردبحث و بررسی قرار گرفت:

     ایمنی ناوگان
    بریدگی چرخ و خروج از خط آلات ناقله
    نقش خطای انسانی بویژه لکوموتیوران در بروز سوانح
    حوادث و سوانح ناشی از کار و پیشگیری
    آشنایی با سیستم مدرن کنترل میکروپرسسوری نصب شده در لکوموتیوهای البرز نیرو


در پایان همایش لوح تقدیر و هدایا به تعدادی از لکوموتیورانان شرکت البرز نیرو که موفق به اخذ گواهینامه لکوموتیوران پایه 2 شدند،اهدا گردید.
شرکت البرز نیرو از سال 89 استخدام کادر تخصصی لکوموتیوران خود را با جذب 60 نفر آغاز نموده و در حال حاضر دارای 70 لکوموتیوران می باشد که تعداد  26 نفر دارای گواهینامه پایه 2 و 39 نفر پایه3 و 5 نفر کارورز قطارمی باشد.شرکت البرز نیرو در نظر دارد با توجه به توسعه ناوگان تعداد بیشتری لکوموتیوران استخدام نماید.
لکوموتیورانان البرز نیرو در استانهای مختلف کشور مشغول به فعالیت می باشند. شرکت البرز نیرو امیدوار است با برگزاری چنین همایش هایی  با حضور مسئولین محترم،بتواند نقش بیشتری در ارتقای ایمنی و پیشگیری از سوانح که مهمترین پارامتر در حمل و نقل ریلی است داشته باشد.
۹ آذر ۱۳۹۴ ۱۴:۰۹
تعداد بازدید : ۴,۲۶۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید